пятница, 14 сентября 2012 г.

Портфоліо проекту

Назва проекту

"Как прекрасен этот мир, посмотри..."

Назва навчальної теми

Геометричні фігури

Основний та другорядні навчальні предмети

  • Геометрія
  • Суспільствознавство
  • Інформатика
  • Естетична культура
  • Трудове навчання

Вік учнів, клас

7 класс, 13-14 років

Стислий опис проекту

Проект з математики для учнів 7 класів, який допомагає побачити зв'язок геометрії з іншими науками та оточуючим середовищем. 
Проект передбачає: 
  • вивчення геометричних фігур в природі; 
  • вивчення використання геометричних орнаментів в мистецтві та культурі народів світу; 
  • дослідити як можна за допомогою геометрії вивчити людину; 
K формування культури взаємовідносин між представниками інших національностей та народностей. На кінець проекту планується проведення фотоконкурсу на тему «Как прекрасен этот мир…» та показ мод «Нове – це добре забуте старе». На фотографіях мають бути зображені геометричні фігури так, як вони є в навколишньому світі. На показ мод висуваються моделі одягу з використанням елементів народного мистецтва з геометричними мотивами.

План

План впровадження проекту

Навчальні цілі

Під час дослідження в учнів формуються навички аналізувати, порівнювати, аргументовано доводити свою думку, документувати хід досліджень та його результат, 
При підготовці і створенні презентації у учнів формуються вміння виступати перед аудиторією, ілюструвати дослідження, комбінуючи текст і зображення, коротко формулювати свою думку, використовувати різні мультимедійні засоби, вміння стисло, чітко, представляти результати дослідження за допомогою діаграм. 
Вміти аналізувати, порівнювати, збирати та відбирати інформацію в друкованих та електронних інформаційних засобах. 
Формувати навички електронного етикету, комп‘ютерного спілкування, вчаться аргументовано доводити власну думку, робити посилання на використані джерела., виступати перед аудиторією. В ході дослідження у учнів формуються навички вимірювання кутів падіння і заломлення «на око» і математично, визначення характеру людини по його улюбленому кольору.

Опис оцінювання

На початку проекту роздає З-Х-Д таблиці, які учні заповнюють, проводить анкетування для поділу в групи. 
Упродовж виконання проекту проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвинути навички мислення вищих рівнів, розробити зміст учнівських робіт та здійснювати моніторинг власного навчання. Вчитель з учнями використовує З-Х-Д таблиці, які дадуть змогу скорегувати напрямок навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого навчання. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень, за допомогою контрольних списків спільної роботи та перегляду продуктів діяльності учнів, проведення коротких самостійних робіт. Щотижнево за допомогою листа взаємного оцінювання учні оцінюють діяльність один одного в групі. В кінці роботи над проектом здійснюється само оцінювання та взаємооцінювання роботи групи учнями всього класу. Кожна робота оцінюється за допомогою окремих форм: форма оцінювання презентації, форма оцінювання публікації, форма оцінювання веб-сторінок.

Діяльність учнів та вчителя

На початку проекту ознайомлюємо учнів та батьків з цілями та задачами проекту. Обговорюємо ключові та тематичні питання, які вчитель представляє у вигляді презентації. Обов'язково батьками заповнюються форми дозволу на публікацію учнівських робіт. За допомогою мозкового штурму з’ясовуємо доцільність поставлених питань. Далі необхідно розподілити учнів на групи і спланувати з ними роботу над дослідженням. Використовуючи всі наявні ресурси (бібліотека, Інтернет) знаходимо статті та матеріали для роботи над проектом. Далі задачею вчителя є контролювання роботи учнів та корегування їх діяльності. Перша група учнів досліджує геометричні фігури в навколишньому середовищі та як результат представляє фотовиставку. Друга група вивчає геометричні орнаменти в культурі та мистецтві народів світу та національностей та оформлює результати у вигляді публікації. Третя група досліджує використання геометричних фігур в психологічних тестах та проводить один з тестів в своєму класі (школі) та створює веб-сторінку. Під час виконання проекту підтримується постійний зв'язок учасників проекту засобами Інтернет – технологій. Кожна з груп оформлює результати своєї роботи засобами комп’ютерних технологій та представляє їх. Як результат всього проекту планується створення колекції одягу з використанням геометричних фігур.

Відомості про автора

Коломієць Марина Олексіївна
Вчитель математики та інформатики, спеціаліст
Спеціалізована економіко-правова школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземної мови Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"
м.Харків, Харківська область
kolomiets2709@gmail.com

Відомості про тренінг

Дата - 10.09.2012-14.09-2012
Місце проведення - КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»
Тренер - Василенко Юлія Миколаївна


1 комментарий:

  1. Актуальність теми проекту,рівень створення проекту та введення ІКТ в викладанні предмета вчителем ,свідчить про високий професоналізм вчителя !

    ОтветитьУдалить